Sinds mei 2008 hou ik een blog bij over mijn reis door het leven. Ik probeer licht te leven te midden van de zwaarheid die ruimschoots aanwezig is. Ik ben alleenstaand, geniet van natuur, mijn 2 katten , lezen en schrijven. Groen denken en daar naar leven is belangrijk voor me. OTT staat voor onvoltooid tegenwoordige tijd en waarom Vlasleeuwenbekje? Het is mijn lievelingsbloem en komt veel voor in mijn regio.



woensdag 24 februari 2016

Waar is dat leien dakje gebleven?

Het was een bar daggie gister (ik heb geen warm water of toilet boven.....) en ondanks dat ik maar een paar uur beneden was geweest, ging ik er doodmoe weer in , voorzichtig( met twee leuningen vasthouden en voetje bijtrekken) weer naar boven en vanmorgen naar beneden. Moest eigenlijk een plasje bij het ziekenhuis afleveren en zeker de groenten tas halen want om tien uur verwachtte ik de monteur. Dat ziekenhuis werd het niet, want het begon te hagelen en werd spekglad. Toen het meeste weggesmolten was kon ik door inmiddels regen wel de tas halen om ijskoud en nat thuis te komen waar inmiddels vrijwel gelijkertijd de monteur arriveerde. En ik voel me niet fit, ben bang dat er weer een blaasontsteking  ontstaan is.Dus vanmiddag maar snel een plasje wegbrengen, want dan zal ook het onderzoek as maandag weer niet doorgaan en heeft de 2x 24 uurs urine opvang ook weinig zin (verstoord patroon).
Wanneer zit het eens mee, dit is echt niet leuk allemaal. Ik probeer er echt wel wat van te maken en niet in een hoekje te zitten sippen, maar dit zijn grote aanslagen op energie en welzijn.

5 opmerkingen:

  1. Wat veel tegenslag achter elkaar. En zoveel,dat je extra energie kost. Sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt even genoeg te verwerken gehad de laatste tijd.En dan komt de klap met de hamer. Het vreet alleemaal energie en daar moet je weer van herstellen . Rustig aan dus.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou zeg, dat is niet leuk!
    Hoop dat het allemaal meevalt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad; enorm balen. En neem je rust; even niet teveel wilen nu.

    BeantwoordenVerwijderen