Sinds mei 2008 hou ik een blog bij over mijn reis door het leven. Ik probeer licht te leven te midden van de zwaarheid die ruimschoots aanwezig is. Ik ben alleenstaand, geniet van natuur, mijn 2 katten , lezen en schrijven. Groen denken en daar naar leven is belangrijk voor me. OTT staat voor onvoltooid tegenwoordige tijd en waarom Vlasleeuwenbekje? Het is mijn lievelingsbloem en komt veel voor in mijn regio.



vrijdag 19 februari 2016

Twee mannen en een DT en een LT

Vanmorgen arriveerden broer en zoon, die gezamenlijk de laptop wat peper in de kont stopten waardoor die nu doet alsof ie meteen nog even de marathon gaat lopen, snelle jelle dus.
Ook de desktop werd gestreeld en voorzien van een nieuwe installatie, zodat ook daar alles het weer doet, zelfs het geluid, al is het nog niet via de versterker ,maar dat moet ook nog kunnen.
Wauwie dus, en het kostte slechts 7 tientjes en wat kundige vingers.
Blij toe!
Ondertussen ben ik grotendeels hersteld van de energiedip van begin deze week en voel ik me tof genoeg om het weekend met veel plezier tegemoet te zien.
Wat een zegeningen toch.






2 opmerkingen:

  1. Mooi die hulp, er kan veel hè.
    En fijn dat je je weer beter voelt, geniet van je weekend..

    BeantwoordenVerwijderen