woensdag 3 februari 2016

Techniek ziek en auw wat een kauw

Gisteren kwam er maar geen beeldtelefoontje, dus de stoute schoenen aangetrokken en zelf maar gebeld, dat werkte. Kreeg meteen een thuiszorgmevrouw aan de lijn en ik bleek nog niet op hen bellijst ingevoerd te zijn.... tja.
Er kwamen wel telefoontjes uit het hospitaal, eerst de klachtenmevrouw en later de teamleidster van de poli. Het lijkt serieus genomen te worden en ik kreeg complimenten over de duidelijke verwoording van de gebeurtenissen. De klacht  komt in het teamoverleg ter sprake en hoor volgende week meer.

Later deed de telefoon, vaste lijn, het niet en ook de e-0mail was dood als een pier. Omdat Ziggo afgelopen nacht werkzaamheden zou verrichten, heb ik het maar even afgewacht. Alleen doet de vaste lijn het nog niet. Zal straks alles resetten en zo en anders per mobiel de service bellen.
Nu eerst even uitpuffen van een uitgebreide boodschappenronde waarbij niet alleen de ijzige wind me begeleidde, maar ik ook nog bestookt werd met ijzige regen en hagel. Brrrrr. Tijd voor warme chocomel en een heet badje vanmiddag.

2 opmerkingen:

  1. Zo is het, je zelf lekker even verwennen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een nette reactie uit het ziekenhuis. Ik hoop echt,dat men leert van jouw klacht.

    BeantwoordenVerwijderen