maandag 29 februari 2016

Opgelucht

Niet alleen ben ik de dag en de onderzoekjes goed doorgekomen, de uitslagen zijn ook goed. Er is een aangeboren nierafwijking, die niet verholpen kan worden. Dat maakt me super vatbaar voor blaasinfecties, maar...... er is niks zieks of ongewoons of schadelijks gevonden. Ik drink en plas prima, en kan alleen maar doorgaan met cranberry's en mag er D-mannitol bijvoegen. Als de zaak echt ontspoort kan ik op een onderhoudsdosis antibiotica gezet worden, maar voorlopig vind ik dat zelf geen optie.
Voorlopig ben ik van het urologisch gezeik af en dat is een fijn uitzicht.
Het was wel een bevalling, zeg. Bedankt voor alle steun en lieve woorden!

9 opmerkingen:

  1. Heerlijk joh, dat ook weer achter de rug. Morgen maar een lekkere relaxdag inplannen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk joh, dat ook weer achter de rug. Morgen maar een lekkere relaxdag inplannen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De impact van een ernstige urineweginfectie (en een delier) heb ik pas meegemaakt bij mijn schoonmoeder van 78. Nu begrijp ik pas goed waar jij over geschreven hebt. Jij kent je noden en bent nu nog beter geinformeerd :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een goed nieuws. Ik hoop,dat je baat hebt bij de natuurlijke middelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou, inderdaad een opluchting zeg! Ik ben blij voor je en je kan er trots op zijn dat je voor jezelf bent opgekomen. Je hebt ze daar wel aan het denken gezet over hun klantvriendelijkheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heerlijk om te lezen. Prachtig nieuws. Ik ben blij voor je.

    Liefs en een knuffel, Frederique

    BeantwoordenVerwijderen