maandag 1 februari 2016

Nieuwe maand en cijfers

Mijn blog is over de 1.000.000 views gestegen de afgelopen week. Toch wel grappig al zeggen dat soort getallen me weinig. Bloggen is mijn persoonlijke ondeugd en ik doe het zelden met de intentie een publiek te bereiken. Meestal zijn het gewoon harteroerselen van mijzelf. Wie leze wil, leze.
De maand februari is begonnen en zoals iemand al schreef, het geeft een mooi schoon gevoel zo'n nieuwe onbeschreven maand op maandag beginnend nog wel.
Veel schaatsplezier in het vat, het carnevalgewoel zal ik me voorbij laten gaan zoals altijd. Genoeg beluisterendswaardigs en ziensgenot op andere kanalen of media.
Hopelijk wat meer zon, bloeiend spul en andere fijne natuurverschijnselen.
Ook wil ik graag mijn medische weg inzake het nierprobleem op een goede wijze kunnen vervolgen, waar dan ook.  De blaasontsteking is gaan liggen, hoewel ik nog een groot deel van de week aan de antibiotica zit, om alle laatste resten uit te roeien. Het voelt en plast al heel wat beter.
Het opruimen stukje bij beetje gaat door, elke dag een klein beetje maakt een hele boel in een maand/jaar.
De wereld-  en de nationale nieuwsitems  maken niet blij meestal, zodat de blik op het kleine geluk wordt gericht. Daar is er heel veel van, als je het maar de kans geeft. Kortom het levenswiel draait nog lustig en ik spring er nog niet af!




1 opmerking: