zaterdag 27 februari 2016

Ijs en ijskoud

Gisteren genoten van de Elfstedentocht , nu WK sprint. Geheel verschillende takken van dezelfde sport, maar beiden het aanzien waard, al geniet Allround schaatsen mijn voorkeur.
Vroeg op pad dus, naar de markt, waar ik de tas die ik er laatst kocht, wegens een losgelaten hengsel (stiksel kapot), ruilde voor een bijna nog leuker mooi geel exemplaar.  Geen probleem. Wat fruit en vis en een potje narcisjes completeerden de boodschapjes, Net op tijd thuis om het grootste deel van de 1e wedstrijd te kunnen aanschouwen.
Buiten was het best koud, opgevroren, gestrooid en ijzig aan de handen. Thuis warm en gezellig, maar ijs op de tv.
Vandaag weer in de weer met maatbekers voor vocht in en uit en dan alvast bedenken wat ik maandagmorgen mee moet nemen naar het hospitaal voor de dagopname voor onderzoeken.
Het is mooi zonnig, in de tuin spriet de daslook overal tevoorschijn en de vogelijntjes kwelen al lustig.
Mopperen is niet aan de orde.

1 opmerking:

  1. Ik zit te genieten van de snoepende en fluitende vogels. Appel, brood en vetbolletjes vinden gretig aftrek. En die zon is zalig.

    BeantwoordenVerwijderen