Sinds mei 2008 hou ik een blog bij over mijn reis door het leven. Ik probeer licht te leven te midden van de zwaarheid die ruimschoots aanwezig is. Ik ben alleenstaand, geniet van natuur, mijn 2 katten , lezen en schrijven. Groen denken en daar naar leven is belangrijk voor me. OTT staat voor onvoltooid tegenwoordige tijd en waarom Vlasleeuwenbekje? Het is mijn lievelingsbloem en komt veel voor in mijn regio.



dinsdag 9 februari 2016

Hoop geregel en gedoe

Vandaag was rommelig. Eerst vaste hulp M, die rondstofferde terwijl ik allerhande opruimklusjes pleegde, waardoor nu weer een stapel klaarligt voor de kringloop en ook de vullisbak aardig opgetopt is en ik weer weet welke snoertjes met welke stekkertjes netjes opgeborgen liggen.
Daarna kwam de apotheek langs en verwachtte ik gebeld te worden voor de beeldzorg, maar ook nu geen bliepjes die een aanminnig facie van een zorgmedewerkster aankondigde, dus maar zelf weer gebeld, en niemand te pakken kunnen krijgen. Enfin net een meneer gesproken over hoe dat nou zit, want die I-pad is leuk om in huis te hebben, maar erg funktioneren waar het voor is, doet het nog niet. Toen kwam er een meneer een rollatorrek op mijn scoot bevestigen, dat is nu ok.
En nu lijkt het droog te worden zodat ik de scoot naar zijn hok kan brengen.
Beetje moei dus van alle gedoetjes.
Donderdag komt een andere juf van een ander zorgteam nog even overleggen over wat er nodig is en wat er al voor elkaar is. Een mens kan het er druk mee hebben. Alhoewel, echt druk is het natuurlijk niet en ik heb ook een grondige hekel aan het druk-druk-gedoe van mensen. IK probeer mijn eigen ritmes aan te houden of er zo snel mogelijk naar terug te gaan. Easy does it.



1 opmerking: