Sinds mei 2008 hou ik een blog bij over mijn reis door het leven. Ik probeer licht te leven te midden van de zwaarheid die ruimschoots aanwezig is. Ik ben alleenstaand, geniet van natuur, mijn 2 katten , lezen en schrijven. Groen denken en daar naar leven is belangrijk voor me. OTT staat voor onvoltooid tegenwoordige tijd en waarom Vlasleeuwenbekje? Het is mijn lievelingsbloem en komt veel voor in mijn regio.



vrijdag 26 februari 2016

Heya

Het is vandaag 1986 en Evert van Benthem heeft zojuist voor de tweede keer de Elfstedentocht gewonnen. De wedstrijd is voorbij, maar de recreatierijders rijden nog volop.
Heroïek, gezelligheid, oude tijden herleven.Mooi man!

De dag gisteren, in luiheid doorgebracht was precies wat ik nodig had. Vanmorgen stond ik weer aardig fit op.
Dus gekeken en geluisterd en ondertussen afgewassen en opgeruimd en nog andere klussen gedaan, en bij de Appie de voorraden aangevuld.
Er lijken nu vrijwilligers los te komen voor huisklusjes en de tuin, hoezee! Het is allemaal nog niet rond, maar er zit beweging in. Ik heb geen telefoontje uit de kliniek gehad dat in de blaas gespookt wordt, dus gaat het maandag gewoon door. De verdoverts belden al op en verder heb ik vandaag de eerste meetdag, vocht erin en vocht eruit. Wel gedoeerig, maar ja, het is de kers op de appelmoes.
Dus spin ik samen met de poezerts  tevreden voor me uit.

1 opmerking: