Sinds mei 2008 hou ik een blog bij over mijn reis door het leven. Ik probeer licht te leven te midden van de zwaarheid die ruimschoots aanwezig is. Ik ben alleenstaand, geniet van natuur, mijn 2 katten , lezen en schrijven. Groen denken en daar naar leven is belangrijk voor me. OTT staat voor onvoltooid tegenwoordige tijd en waarom Vlasleeuwenbekje? Het is mijn lievelingsbloem en komt veel voor in mijn regio.



dinsdag 2 februari 2016

Het echte beeldbellen

Na een proef vorige week tijdens het installeren, wordt tussen de middag de eerste echte sessie met beeldbellen verwacht. Benieuwd.
Daarvoor zullen de onvolprezen M. en ikzelf een poging doen het huis netjes te maken. Het zal wel meevallen want was gisteren redelijk aktief met opruimklusjes en wat schoonmaakdingetjes.
Voel me weer een beetje wie ik ben zonder infectie en dat is heel fijn.
Hopelijk is ook de storm over de bomen gaan liggen. Vorige week kwam de buuv aankondigen dat' zoals afgesproken' de bomenjongens eerstdaags zouden komen. Pardon? Vorig jaar is er een gesprek geweest waarin ik aangaf wel mee wilde werken aan wat uitdunnen van de berk en de esdoorn maar dat dan wel rekening gehouden moest worden met de goede tijd hiervoor. Voor de kortste dag anders komt de sapstroom op gang en bloeden dit soort bomen dood. Kennelijk was daar weinig van blijven hangen want buuv werd narrig en begon het bekende verhaal over schaduw en bladval en dat ze dat voor de zomer opgelost wilde zien en dat op de camping waar ze werkte altijd in het voorjaar werd gesnoeid , waarbij ze steeds meer de hakken in het zand zette en mij aankeek of ik de kwade genius was. Ik legde het nogmaals uit , maar ze keek heek ontevreden en bozig. Waarop ik haar vroeg om dan maar informatie elders in te winnen als ze mij niet geloofde en dacht dat ik zomaar dwars ging liggen. Niks meer gehoord.
Rijdende rechter eerstdaags op de stoep?


2 opmerkingen:

  1. Wat vervelend. Zoiets kost toch weer energie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De laatste zin van vandaag toont je humor, die van gisteren je levenskunst. Veelzeggende laatste zinnen, je kunt me geen groter plezier doen.

    BeantwoordenVerwijderen