vrijdag 12 februari 2016

Crash

Vanmorgen deed de pc raar bij het opstarten en ja hoor Ubuntu crashte. Nou hoor..... Enfin wachten op hulp.
Gisteren kwam de MEE mevrouw, leuk mens, om eens te horen hoe het met mijn hulpvragen ging. Mmmm, I-pad wel gearriveerd, maar beeldzorg werkt nog niet echt. De andere organisatie die op zoek zou gaan naar vrijwilligers voor o.a. de tuin laat al maanden niks horen en het ontbreekt me nog aan hulp/luisterend oor in het algemeen. Ze gaat er aan werken.
Van het ziekenhuis ook taal nog teken. Beetje vastzitterig allemaal. Maar ik laat me niet gek maken. Tik mijn blog op de I-pad, roep hulp in van pc-prof, en ga van mijn dag genieten.
Het is droog, de mist trekt op en er wordt weer geschaatst. Maakte gisteren een heerlijke zuurkoolstamp, met bloemkool erdoor, waar ik vandaag ook kan eten. Ga een lekker soepie fabrieken voor de rest van het weekend en vermaak me dus best.

3 opmerkingen:

  1. Een fijn weekend en ik hoop dat ie het maar wel blijft doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In tegenstelling met je omgeving,blijft zorgland helaas wel mistig. Geduld gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen