maandag 15 februari 2016

Bloglol en urinieuws

's Morgens lees ik altijd de blogs bij om overdag nog af en toe te spieken naar nieuwe posts. Op mijn leeslijsten komt veel voorbij, maar er zijn toch een paar die me altijd een extra hupje doen maken, omdat ik er zoveel in herken, omdat ze zo leuk geschreven zijn of omdat ze me altijd even laten nadenken. Niets dan goeds over andere blogs, maar die brengen meestal een glimlach, terwijl die speciale blogs me al doen lachen van verwachting.Dagboek van een gematigde optimist staat heel hoog om de fantastische levenskunst, de humor en de verfrissende geest die er doorheen waait. Het voelt als een soort tweelingzus, want heel veel zou zo uit mijn pen kunnen vloeien.
Natuurlijk de Mijmeringen van Annemiek, ook een dame die heel erg haar eigen weg volgt en me altijd doet denken aan een lekker eigenwijs boerenvrouwtje met veel levenswijsheid en veel gulheid.
Valhalla, altijd lekker dwars en eigenzinnig en ik zou heel erg goed kunnen keten met haar en haar vernoorste gezin.
Min of meer is ook zo'n zusje, we delen dezelfde soort handicaps en liefde voor katten en lezen, haar getob met meer willen dan kunnen is mijn vroegere ik.
Altijd mooi weer van Angeniet bezorgt me elke keer een stroke of beauty, wat een mooi mens met haar hondenliefde en kunst en foto zintuigen. De liefde straalt er van af.
Izerina'Mijmerboom is een kunst van genieten van eenvoud en het leven met een nieuwsgierig oog bekijken.
Ze maken mijn dagen veel leuker! Bedankt hiervoor!

Vanmorgen belde ik maar eens de klachtenfunktionaris van het hospitaal, omdat de beloofde feedback achterwege was gebleven. Kreeg al snel het hoofd van deze polikliniek aan de lijn, die aardig door het stof ging. Ze gingen de procedures en de patientenervaringen opnieuw bekijken. Das mooi, maar ik schiet er niet veel mee op qua tot nul gezakt vertrouwen. Ze zal een uitvoerig gesprek met de urologe en apart met het polikliniekteam met mij regelen en hopelijk kan ik opnieuw van start met mijn medische zoektocht naar de oorzaak van mijn problemen.  We zullen zien wat dit oplevert.
Een vijver wordt meestal helderder nadat de modder eruit gehaald wordt.



5 opmerkingen:

  1. Kost toch weer energie dat je er achter aan moet bellen, jammer.
    Dank je voor je mooie woorden! Ik herken de herkenning ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoop,dat woorden ook daden worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik reageer zelden of nooit.
    Maar wil je nu toch even laten weten dat ik geniet van jouw blogjes en muziekkenner!
    Deze zegt mij heel veel, werd op de begrafenis van mijn broer gespeeld, nu 5 mnd. geleden.
    Groet, Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gematigd Optimist staat bij mij ook met grote voorsprong dik op nr 1! Ik vind haar geweldig!
    Groetjes, Marjan S.

    BeantwoordenVerwijderen