donderdag 4 februari 2016

Bereikbaar en opgeruimd

De telefoonlijn  bleef het niet doen, alhoewel ik ontdekte dat ik wel gebeld kan worden maar niet zelf kan bellen. Gelukkig heb ik ook nog een steentijd mobieltje , dus red me wel. Vanmorgen dus Ziggo maar gebeld , maar die kon het ook niet ontdekken. Krijg een test telefoon toegestuurd om te kijken hoe het zit. Netjes.
Intussen wat kleine huishoudelijke klusjes gedaan en heer D. ontvangen, die tot de ontdekking is gekomen dat de adviezen van de cardiologe niet zomaar gegeven waren, dus dat roken en drinken (hij dacht er met een pietsie minderen van af te komen) echt geminimaliseerd of afgeschaft moeten worden. Bij stout gedrag heeft ie alleen zichzelf te pakken want benauwdheid op de borst is niet leuk.
Het is grauw en grijs na een natte ochtend, ik hou me bij een lekker lummeldagje verder.
Jezelf kietelen is ook een kunst.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen