vrijdag 8 januari 2016

Weekendgevoel

Omdat er niks dringends op de agenda staat en er morgen en zondag schaatsen is op de tv, begint voor mij een beetje het weekend alvast.
Een lekker soepje brouwen, een beetje opruimen en veel klooien met pc en tablet (ook opruimen en kijken wat ik nog gebruik aan programma;s en wat aan bewaarde foto's en documenten bewaard en hoe het handig terug te vinden kan zijn) het is minder koud, dus morgen ws even naar de markt en genieten van mijn gevoel van opluchting nu de Beeldzorg is geïndiceerd. Zoals Izerina opmerkte is dit niet voor iedereen geschikt, hoewel de zorg ook voor instructie, aansluiting en dergelijken kan zorgen. Ik heb de mazzel dat ik goed thuis ben op digitale apparaten en media. Dat maakt dat deze mogelijkheid precies wat voor mij is. Wat ik niet wist, is dat thuiszorg zelf mag indiceren voor dit soort extra zorg.
Het voelt nu al veiliger, dat de mogelijkheid eraan komt.
Heya Vlasje!

1 opmerking:

  1. Ik hoop,dat het nog lang zal duren,voor je die zorg uitprobeert.

    BeantwoordenVerwijderen