zaterdag 9 januari 2016

Van bolletjes, kaas, vis en fruit

De buit is binnen. Zonder gevaar naar de markt geweest en lekker ingeslagen en als extra verwennerij; narcisjes en blauwe druifjes.
Vooral naar een visje verlangde ik echt.
Vanmiddag schaatsen, het EK Allround, en dus ben ik onder de pannen.
Gisteren al een heerlijke bouillon van schenkel getrokken en dat wordt vandaag een verwarmend en makkelijk soepje, met een visje als verdere maagvulling.
Het is niet meer echt koud en dat is ook wel weer fijn.
Kortom het leven lacht me toe en ik ben dik tevree, want al mijn behoeften en meer zijn vervuld .
Het gaat niet om wat je allemaal eventueel zou willen, maar vooral om wat je hebt en hoe je ervan geniet.



5 opmerkingen:

  1. Ik zou nu ook wel een lekkerbekje lusten. Geef me maar een virtueel hapje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga iets lekkers klaarmaken voor die schaatsfan hier.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker hoor. Hier een heerlijke linzensoep gemaakt met de kinderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk relaxed ben je hè! Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen