vrijdag 29 januari 2016

Spelen

Gisteren is de I-Pad gekomen en geïnstalleerd. Mooi ding en handig, al kun je er in principe hetzelfde mee als een Samsung tablet. Het is een apparaat dat wat intuïtiever te bedienen is dan Android en door het grotere formaat prettiger voor het bekijken van video's of tv. Ook het geluid is beter. Maar hoewel ik hem natuurlijk in bruikleen heb voor het beeldbellen met de Thuiszorg (wat mooi werkt en me een groter gevoel van veiligheid geeft) mag ik er volop mee spelen en alles uitproberen, hetgeen aan mij wel besteed is. Vanmorgen een klachtenformulier ingevuld voor de Klachtenfunctionaris van het ziekenhuis en mijn tel. nr achtergelaten, dat is de eerste stap naar een formele klacht. Ook dat is dus afgehandeld. Grote opruiming op mijn bureau/werkblad(niet die van de pc maar het echte), dat geeft veel ruimte- gevoel.
Ook een cadeau-abonnement voor vriendin stopgezet, per direct, scheelt ook weer wat per maand/jaar.
Vanmiddag en de rest van het weekend wordt er weer geschaatst, een wereldbekerwedstrijd. Leuk en er wordt dus soep gemaakt en lekkere gehaktballetjes, naast een grote salade.

Heb de dingen weer aardig op de rails en voel me ook wat prettiger, de medicatie slaat eindelijk echt goed aan. Joepie!

2 opmerkingen:

  1. Je vermaakt je prima! Ben blij voor je!
    Jij ook een fijn schaatsweekend ;-)

    BeantwoordenVerwijderen