Sinds mei 2008 hou ik een blog bij over mijn reis door het leven. Ik probeer licht te leven te midden van de zwaarheid die ruimschoots aanwezig is. Ik ben alleenstaand, geniet van natuur, mijn 2 katten , lezen en schrijven. Groen denken en daar naar leven is belangrijk voor me. OTT staat voor onvoltooid tegenwoordige tijd en waarom Vlasleeuwenbekje? Het is mijn lievelingsbloem en komt veel voor in mijn regio.



donderdag 21 januari 2016

Soap

Urologie funktioneert echt niet. Maandag kreeg ik te horen dat het onderzoek niet doorging omdat ik "zwaar" positief was voor een blaasontsteking. Er kwam een nieuwe afspraak voor dat onderzoek en intussen werd de urine op kweek gezet om de juiste medicatie voor te kunnen schrijven.
Er gebeurde niets. Vanmorgen dus maar de apotheek opgebeld of daar misschien een recept voor me was gearriveerd, nee absoluut niets.
Toen maar weer urologie zelf gebeld. Weer het hele verhaal afgestoken en ja uh de urine was naar Alkmaar gestuurd, dat kon wel even duren, uh uh, o, de uitslag was er al. Had ik wel koorts? Niet gemeten, want ontwikkel niet snel koorts, o, de dokter zal u vanmiddag terugbellen, nee dan ben ik er niet, o, uh, ja dan zal ik de dokter wel even vragen.Graag want ik wil graag een nierbekkenontsteking voorkomen, wat de reden is dat ik hier in de eerste plaats verzeilde. O, juist.Dank U wel.

Half uurtje later, ja er komt een kuur voor 14 dagen, zal ik het recept naar Uw apotheek sturen? Ja, dank U wel.

 Dus morgen (vanmiddag zit ik bij cardiologie met vriend D.) kan ik het ophalen. Loop dan al ruim een week met een onbehandelde blaasontsteking. Heel vlotjes allemaal.

 Niet boos worden, Vlas, het schijnt normaal te zijn, allemaal. Je hebt tenminste een nieuwe, glimmende scoot!




5 opmerkingen:

  1. Glimmende scoot of niet, dit is niet normaal zeg! Doe maar even hekserig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat erg,je had wel flink ziek kunnen worden .

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Niet te filmen!!!! Beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. pffff nou Vlasje, hier van hetzelfde laken een pak. Ze sturen je zomaar weg, ongeacht de gevolgen lijkt wel. Als je er ook niet achteraan zit :(
    Mijn moeder had ooit nierbekkenontsteking en was er doodziek van, kan me voorstellen dat je dat wilt voorkomen. Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen