donderdag 28 januari 2016

Saga

Vanmorgen de huisarts bezocht, die het volkomen met me eens was dat de gang van zaken bij Urologie, zoals ik het hem beschreef, onaanvaardbaar was. Ondertussen keek hij even in mijn verslag van de contacten met Urologie en het briefje dat de urologe mij stuurde en zei dat het duidelijk niet meer goed kwam en dat hij begreep dat ik het vertrouwen kwijt was. Ik heb , samen met hem, besloten eerst een afzegging te doen van het onderzoek van as maandag en dat ik er een formele klacht van ga maken. Hij gaf als alternatief ook Alkmaar aan, en beloofde mij in elk geval steun en eventueel een doorverwijzing mocht het ziekenhuis hier moeilijk doen. Een stukje opluchting, en toch ook een probleem omdat het voor mij niet eenvoudiger wordt.Voel me ook nog steeds niet ok, de ontsteking lijkt hardnekkig.

Intussen heb ik een vracht oud papier buiten gezet voor de maandelijkse ophaal en zit ik te wachten op de I-Padpeople.
Dat is nou wel weer iets leuks, voor mij als pc-gadgetgekkie.
Heb me al een beetje ingelezen via Internet.



4 opmerkingen:

  1. Goed gedaan!!! En goed dat je huisarts meewerkt. Ik had hier vorig jaar een soortgelijke ervaring. Vertrouwen in ziekenhuis was compleet verdwenen. En met recht en rede.Ik ben overgegaan naar een ander ziekenhuis en dat is een wereld van verschil.Kijk er kunnen overal fouten gemaakt worden maar de communicatie moet er wel zijn. Het vreet geestelijk energie als je ergens mee in zee Moet waar je geen vertrouwen hebt. En dat kan je je niet permiteren als je ziek bent. Ziek zijn kost al genoeg energie.Sterkte met alles

    BeantwoordenVerwijderen
  2. As het vertouwen weg is en er een klacht ligt,is het helemaal moeilijk nogmaals met die mensen te maken te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad fijn dat de huisarts achter je staat. Wel lastig als er maar 1 ziekenhuis in de buurt is en de rest kilometers verderop. En dus moeten reizen.

    BeantwoordenVerwijderen