woensdag 6 januari 2016

Mazzel

Hoewel er een waarschuwing voor ijzel en gladheid ook voor de Noordkop afgegeven werd, is er hier niets van te merken, behalve een prevenieve strooiwagen die vanmorgen langsreed aan de overkant.
Kon dus even wat fineliners en andere tekenspulletjes bij V&D en HEMA halen en de bioboodschappen incasseren. Wel koud, maar we zijn  ook niks gewend, dus niet meteen zeuren, handschoenen, mutsen en sjaals zijn niet voor niks uitgevonden.
Het is knus in huis en ik vermaak me best met mijn opruimklusjes.
Ook de pc en de diverse cloudopslagmogelijkheden krijgen een flinke bezembeurt. Licht, lucht, rust en overzicht.
Ik eet lekker en basic, koop weinig bij behalve groenten en fruit en wat kaas of zuivel.  Bevalt best en maakt ook ruimte in vriezer en voorraadkast.
Zet het retraitegevoel goed door en neem ook steeds de tijd om dingen goed te overdenken voor er aktie genomen wordt. Echt dat helpt en geeft veel duidelijkheid en voorkomt veel onnodige energiebesteding.
Gevoelstemperatuur beneden nul, stemming dik erboven!


2 opmerkingen:

  1. AAaaah Tori Amos, de cd ligt te verstoffen tussen mijn cd collectie, die ik ook nog wil opruimen.
    Ik geniet al een tijdje van jouw retraite stukjes, zo kalm en rustig als jij voortkabbelt. Daar kan ik nog een hoop van leren :)

    BeantwoordenVerwijderen