zondag 10 januari 2016

Kris kras

Het is een leuk toernooi dat EK Allround. Misschien het laatste? Tegenwoordig hebben mensen kennelijk niet meer de aandachtsspanne om een 10 km boeiend te vinden, dus dat wordt misschien geschrapt of gedeeltelijk uit toernooien geweerd door nieuwe formules te bedenken. Ik zou het heel jammer vinden want dat is juist de afstand die ik het mooist vind.
Maar dit weekend heb ik nog alle plezier.
Ondertussen rui ik nog steeds op. En heel langzaam zie je hier en daar wat meer ruimte ontstaan. Ik neem de tijd ervoor. Geen heilig moeten of prestatie gericht bezig zijn, maar systematisch op mijn gemakkie dingen onder handen nemen. Ook de pc en de tablet doen mee, dat zie je niet meteen, maar levert wel ruimte en overzicht op.
Vanmorgen bv mijn financiën nagekeken en er staat een grote opruim van  de administratie kast op de agenda, maar rustig aan, dus. Eerst mijn  pc-werkplek verder uitmesten.



3 opmerkingen:

  1. Ik heb goede herinneringen aan al die 10-kilometers op de televisie vroeger thuis en mijn vader die volop meeleefde op het puntje van de bank. Tussenstanden noteren en interpreteren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar heb ik nog nooit aan gedacht,dat de concentratie voor de 10 km door veel kijkers niet meer op te brengen is. Hier gelukkig wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. JAWEL! De opruiming op de pc zie ik wel meteen! De M is de deur uit! Haha.
    Frieda

    BeantwoordenVerwijderen