donderdag 7 januari 2016

Hulp voor slechte momenten

Ik krijg een I-PAD(leen) en mag eens per week beeldbellen met thuiszorg om te zien of alles wel goed gaat met me en of er bv noodhulp moet komen als ik ziek ben. Vanmorgen waren de dame van de MEE en de door haar gecontacte thuiszorg er en hebben we alles doorgesproken en de papieren in orde gemaakt. Over ca 14 dagen krijg ik de PAD en het kost me niks. Mooi geregeld, eindelijk.
Maakt dat ik minder zorgen over de toekomst heb. Jammer dat je zo lang en zo hard moet zoeken voordat deze mogelijkheid boven komt drijven.
Nu nog een andere scoot, maar daar moet ik kennelijk veel geduld voor opbrengen.
Hier is het niet echt glad, voor zover ik dat kan waarnemen, al regent het en is het best koud. Gelukkig hoef ik er ook niet uit en kan de  komende dagen prima uit de voeten met wat ik op voorraad heb.
Vanmorgen lekker geruimd en afgewassen en gewassen en nu lekker op standje lui.



2 opmerkingen:

  1. Goed,dat deze hulp er is voor je. Heel oude mensen,zonder ervaring met dit soort telefoons kunnen er waarschijnlijk niet mee geholpen worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat goed zeg! Fijn dat dat geregeld is.

    BeantwoordenVerwijderen