zaterdag 23 januari 2016

Beetje uitgeteld

Deze afgelopen week stond bol van afspraken en toch ook wel spanning. De verhouding met Urologie verslechterde alleen maar, nadat ze me onbehandeld met een fikse urineweginfectie lieten doorlopen. Vriend D had een paar benauwde uurtjes en ik kreeg een nagelnieuwe scoot (Hurray!). Ik hoorde dat komende week de I-Pad komt voor de Beeldzorg en ik bezocht een verjaardag en morgen is er weer een feestje.
Beetje veel voor mijn doen, zeker nu ik met een afwateringsprobleem zit.
Gister werkte ik  nog even de notities uit die ik maakte tijdens D.'s bezoek aan de cardio, om hem scherp te houden over wat er gezegd is. Ik heb nog zo'n weekpillendoosje liggen dat ik erbij zal doen, anders raakt de ziel de weg kwijt met alle doosjes en dosissen.
Vandaag moet staat er even niks op de agenda, behalve een was en een afwas waar ik eerder niet zo aan toe kwam.
De weekendbijbel is gearriveerd en ik kan me daar mee vermaken en wat geschaats op een wat min NK (veel toppers zijn er niet, hun programma is ook wel erg overladen geworden). De bank zal een grote vriend zijn vandaag en de markt sla ik over wegens geen zin en niks dringend nodig.
Gaap, ik wil, eigenlijk lekker een dagje in bed blijven , maar er is geen bediening hier.



2 opmerkingen:

  1. Maak lekker een bedje van de bank beneden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. inderdaad, zoals Marja zegt: dingen doen die echt noodzakelijk zijn en de rest lekker onder een dekentje op de bank liggen, maar dat had je vast zelf ook al bedacht ;-)

    BeantwoordenVerwijderen