dinsdag 15 december 2015

Wensen

Hoe minder je te wensen hebt, en dan niet vanwege het feit dat je alle materiële zaken  wel kunt kopen, des te gelukkiger mens ben je.
De kerstwensen stromen binnen en ik ben nog niet eens begonnen met goed nadenken over mijn invulling. Nou heb ik nog  even de tijd want stuur alleen Nieuwjaarswensen rond en daar dan nog het grootste deel per Internet. Ik doe namelijk ook dit jaar weer mee met de Kerstaktie van Annemiek van Deursen ( van Mijmeringen) en besteed daar liever geld aan dan aan postzegels en dure gekochte kaarten.
Dus ik ga nog wel even met mijzelf in conclaaf hoewel er is  al een basisidee ontsproten aan mijn brein.
Zo meteen komt M. de hulp en later op de dag mijn blijfscoot. Ook verwacht ik het bolle ventje aan de deur om een paar verjaarskadootjes voor lieve mensen te bezorgen. Niet alleen ik zelf verjaar in deze periode.



1 opmerking:

  1. Ooit begon ik wensen te versturen via internet om zo een stukje boom te sparen. Dankzij jouw blog vond ik Mijmeringen en heb ook meegedaan aan de kerstaktie

    BeantwoordenVerwijderen