woensdag 16 december 2015

Van kraken en kleppen

Vanmorgen met de geknepen billen scoot ter boodschap. De scoot, een zilveren. die gisteren ter testing werd gebracht, reed prima maar had een nare kraak en geen rollator-rek, dus ging weer terug om of vervangen te worden door een beter exemplaar of dezelfde maar dan gerepareerd retour. Nog ff geduld dus.
Onderweg kwam ik allerlei lieden tegen die een praatje behoefden, dus nam het allemaal wel wat tijd. Toen een van goede gedachten en bier vervulde man me zijn pitbull gratis aanbood, was het wel weer mooi geweest.
Maar de biospullen, en heel veel andere boodschappen (speciale dagen in het vooruitzicht en misschien toch een winters weertje, dan haal ik extra)  zijn  in huis. Tot einde retraite kan ik aardig voort en hoeft er alleen wat vers spul gehaald te worden.
Het is een zege dat je zo met tassen vol weer thuis komen kunt. Dan voel ik me een luxepoppetje.
Ondanks de grauwe natte wereld van het moment , schijnt er een harte zonnetje in me. 

1 opmerking:

  1. Je hebt een absoluut talent voor mooie-laatste-zinnen.

    BeantwoordenVerwijderen