dinsdag 1 december 2015

Niet handig

Vanmorgen moest er een plasonderzoek plaats vinden en ik was er keurig op tijd, maar in de begeleidende brief stond niets over het onderzoek, dus ik wist niet of ik nuchter moest komen, mocht drinken etc. Voor alle zekerheid at en dronk ik dus niks van te voren. Daar werd ik meteen naar een wc gebracht en moest een beker urine produceren, die er dus niet was. Morgen nieuwe kans.

Vandaag hulpdag, en de bank en het voorraam en hele omgeving zijn extra schoongemaakt en de plaids vervangen door schone exemplaren. Lekker fris weer voor de feestdagen.

Ik besloot mijzelf een Chromecast kado te doen voor mijn komende verjaardag + sint en daar zit ik nu op te wachten. Niet nodig en luxe, maar niet duur en geeft vrijwel een smarttv ervaring op een gewone tv en dat lijkt me wel tof.

Ik ben ook best blij met wat wel kan, hoor, niet alleen mopperen en klagen over wat niet mogelijk is.  Mijn leven is, ondanks alle minder fijne zaken, heel prettig en ik prijs mezelf vaak gelukkig met het feit dat ik nog leef en ook zoveel goede zaken mag meemaken. 

4 opmerkingen:

  1. Je komt op mij helemaal niet mopperend over! Ik vind je altijd super positief!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geen flauw idee wat een chromecast is, maar je gaat er vast van genieten zo te lezen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Moest echt even nadenken...Klagen??? Zelden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik lees je logjes graag en vind je een positief, lief mens. Hoe je geniet van alles wat het leven te bieden heeft en hoe je omgaat met tegenslagen. Chapeau!

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen