donderdag 10 december 2015

Lust for life

Is de titel van een oude film over Vincent van Gogh, maar ook de titel van een song van Iggy Pop and the Stooges. Het is het nummer waarop hij ooit het palmen decor van de TOPPOP studio te lijf ging en wat hij nog steeds zingt.
Het is ook een van mijn lijfliederen, lekker ruig, maar ik voel het vaak ook zo.
Vandaag is het grijs en winderig, weer om binnen te rommelen, hetgeen ook in de planning staat.En ik heb er ook zin in en voel dat het lijf ook meewerkt. 
Gister was ook al zo'n dag, alleen het weer deed toen ook mee, maar dat is een bonus.
Misschien komt vriend D. langs om te kijken of ik zijn smartphone en tablet weer aan de gang kan krijgen want hij is digibeet, maar wil toch met die spullen spelen.....Ik vind het wel leuk om te kijken of me dat lukt.
Ik heb een prachtig (te) duur boeket bloemen staan, gekregen ivm mijn aankomende verjaardag, vlak voor de feestdagen, waarbij ik liever al in retraite ben. Ook een andere vriendin kwam met een leuk presentje langs en zo ben ik een groot deel van december een beetje jarig.
Wie heeft dan gen Lust for Life?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten