zaterdag 12 december 2015

Geweldig

De Tulpenboom werd leeggeschud want de twee bewoners die er bij wonen kwamen vandaag naar Den Helder. Wat een leuke mensen en wat een fijn bezoek. Het klikte voor mij live net zo als op papier. Ook de tulpenheer was een vertrouwde man, heel prettige bezoeker. De katten waren er ook heul blij mee, want alle aandacht ook voor hen. En ik kreeg kadootjes; een geweldig muziekblad dat Lust for Life heet (!) en allerlei lieve attenties. De heer vertrok naar het Marinemuseum, omdat hij ooit daar dienst heeft geklopt bij de zeesoldaten en gek op bootjes is.
De Tulpendame en ik hadden zat te kleppen en elkaar te laten zien aan foto's,  kunst en het klikte  ook daarmee enorm.
Ik haalde en bracht ze met de scoot bij het station, zij moesten lopen, op de terugweg plensregen, dus ook voor hun geen droge retour, maar in de trein zitten ze  wel warm en droog!
Wat leuk toch om mensen dan ook echt te leren kennen.
Dag met een gouden randje, al eindigde het nat.
Kan ik wel weer even mee voort.

2 opmerkingen: