dinsdag 22 december 2015

Dag 4 Praktijk

Gisteren en vandaag staan ook in het teken van opschonen. Vuuilnis en andere zaken weg en mijn lieve hulp M. heeft het bed weer verschoond en de zaken hier in huis fris en stofvrij gemaakt, terwijl ik nog wat andere opruimdingen voor mijn rekening nam. Het is binnenblijfweer, met harde wind en regen. Ik heb Calibre gedownload en in gebruik genomen. Een programma dat E-books netjes organiseert en het downloaden ervan makkelijk maakt.
Weer een organiseerklusje dat dingen overzichtelijker maakt en dus ruimte creëert.
Ik lees eens wat bij Tolle of andere leraren, kijk programma's die me inspireren en heb het goed.
Ik zie een hoop kaarten hangen van mensen die mij lieve dingen wensen en ook dat voelt goed.
Morgen komt de andere scoot, hopelijk nu definitief en dan kan ik weer met een gerust hart de dijk op, om de zee in het echt te horen , zien en ruiken, zodra het weer iets minder herfststormerig is. Mijn hoofd is minder rustig dan van het weekend, maar voelt een beetje de woeligheid van dit winderige weer. Ook dat hoort erbij. Meebuigen met het echte leven.

1 opmerking:

  1. Toepasselijke muziek!
    Lekker dat je andere scoot komt, kun je tenminste weer gaan waar je wilt.
    Ik ken het programma Calibre, was er niet zo weg van.. Maar dat was toen ik net een e-reader had.
    Ik heb een Sony en die heeft een eigen programma, dus was ook niet nodig.
    Fijne dagen!

    BeantwoordenVerwijderen