maandag 21 december 2015

Dag 3; Ruimte

Mijn retraite staat dit jaar in het teken van RUIMTE. Letterlijk en figuurlijk. Dus zowel in hoofd, als in gedachten, gedrag, huis, en opvattingen.
Komt het even goed uit dat vandaaghet oud papier wordt opgehaald en morgen de grijze bak geleegd! Meteen ook mijn wasmand lekker leeggemaakt en ik heb een deel van de nieuwjaarskaarten die ik dan toch nog rondbreng of verstuur, klaargemaakt. Dat kan zo ook de deur uit. Wauwie, dat zijn hoofd- en huis- leegmakers!
De afwas doet straks ook mee en ik breng vandaag meteen een zootje lege flessen weg.
Ik lees over een lege geest in mijn non-dualismeboeken en heb als geluid vandaag een opname van wind (met af en toe een subtiel windorgelbelletje).
Het lijf mag nog ontgiften door sap en thee, naast groenten en salades en lichte soep, wat zal het lekker opruimen.
Het voelt zo goed, allemaal.

3 opmerkingen: