woensdag 30 december 2015

dag 12 Gewoon en bijzonder

De dinsdag verliep gewoon wat betreft de hulp die kwam en samen maakten we het huis weer klaar voor t nieuwe jaar. Meteen daarna begon het schaatsen en genoot ik  van de mooie ritten. Het zien van de concentratie en flow van die jongens en meiden is erg inspirerend! Als je echt iets wil is het niet belangrijk om te streven naar de medailles, maar om het beste uit je zelf te halen, zonder de boel te slopen. Dat kun je zo doortrekken naar het alledaagse leven. Focus en jezelf kennen en wat oprekken van je grenzen. Yep, that's it!!
Ondertussen eet ik lekker en gezond en maak ik er een relaxte dag van. Laat me nergens door opjutten, neem mijn tijd en rust en ben aktief zolang het goed voelt.
De balans vinden en vast houden en meebuigen als de wind uit een andere hoek komt. I feel fine!!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten