vrijdag 4 december 2015

Come on

Veel lieve berichtjes en gebaren op mijn blogjes, dat doet een mens goed, echt waar.
Vandaag heb ik de lach weer teruggevonden en ben ik de draad weer aan het oppakken.
Vanmorgen begonnen met twee formulieren in te vullen en voorzien van bijlages om ze meteen op de post te kunnen gooien.
De stad dus in ,met de samengeknepen-billen-scoot, en langs de brievenbus naar een verantwoorde kadootjeswinkel om een sintpresentje voor iemand te kopen.
Ik geef aan twee mensen iets, zomaar omdat ze ook veel voor mij doen.
Ook waren er batterijen nodig (kerstlichtjes nietwaar), een borstel voor de hond-schaap-, een nieuw keukenmesje (zo hard kan ouwe kaas zijn ;het lemmet van het vorige mesje brak er spontaan van) en wat vogelvoer dat dit weekend de tuin in gaat.
Een fijn gesprekje met een trouwe langslopende hondenuitlaatster en lekker een kaki met wat harde kaas erbij als ontbijt genuttigd. Beneden heb ik i-tv, dan kijk ik wat programma's terug die me te laat werden uitgezonden en rust ik op het opgeborstelde ( en verbeeld ik me; van genoegen knorrende) schaap.
Nu wacht ik op de bezorging van een powerbankje, zodat ik altijd tablet (en E-reader) kan voeden, onafhankelijk van stopcontacten.
Er zijn nog wat klusjes, die gedaan kunnen worden maar niet dringend zijn.  En tevens lokt het bad.
Het is vandaag zonnig en niet echt koud, dat is ook spiritliftend. En wat spiegelt het licht weer prachtig in het grachtenwater, wauw.



3 opmerkingen:

  1. Ah, dus jij bent Sinterklaas! Ik wist wel dat ie bestond!
    Sint op de enge scoot! Hihi.
    Ik hoop, dat Sint jou een mooie goede scoot brengt. En zo niet, Vlas, dan niet!
    Laat je niet klein krijgen! Ga niet huilen uit onmacht! Laat ze gewoon lekker doodvallen.
    Je hebt je tuintje, je hebt je pc zodat je alles kan bestellen, dus je bent nog geheel onafhankelijk. YES!
    Dan maar lekker binnen met de poezen!
    Schouders naar achteren, buik in, hoofd omhoog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat moet een heerlijke dag zijn geweest!
    Die opmerking over dat schaap, moest er wel om lachen!
    Geniet van alles!

    BeantwoordenVerwijderen