donderdag 26 november 2015

Wowiezowie!!!!!!!

Wat een verbijsterende verrassing kreeg ik gisteren aangeboden; Gehaald en gebracht en terug idem naar Alkmaar. Met als chauffeur de knappe heer  die echtgenoot van een medeblogster is en vanuit de Randstad even deze heldendaad komt verrichten. Zoiets durf ik normaal gesproken niet aan te nemen, maar ik weet dat ze het menen en graag willen doen en het is voor mij natuurlijk een grote verlichting om het zo te kunnen doen. Ik moest het mailtje wel drie keer lezen voor het binnenkwam als een echt bericht en geen grapje.
Wat een heerljk gebaar van mensen die ik nog nooit in real-life ontmoet heb .En ik mag niet eens de benzinekosten vergoeden....... Het bestaat dus echt, onvoorwaardelijk helpen.
Ik noem geen namen omdat ik vermoed dat ze dat zelf niet zouden waarderen, onzelfzuchtig als ze zijn.

Er is een hoop buikpijn weg omdat ik weet dat het morgen geregeld is op een voor mij heel prettige manier. Het volgende onderzoek zal in Den Helder plaats vinden en dat zal dan het eerste deel van het onderzoekstraject zijn. Er zou nog een plasdagboek, een urine- en en bloedonderzoek voorbij komen voordat er duidelijkheid is over de aard en plek  van de obstructie en een eventuele opheffing ervan. Het schijnt dat zo' n waternier toch best serieus genomen dient te worden.


Inmiddels staat de scoot voor de deur te wachten op de ophaaldienst voor reparaties en ik ben benieuwd of ik een knapperd terugkrijg om  tijdelijk mee te rijden (hihi, wat dacht je  dat ik bedoelde?). Ook het oud papier staat aan de weg voor ophaal en de dag ligt nog voor me, al moet ik vanmiddag wel even praten met een vrijwilligersorganisatie. Een minder stress+
vol dagje dan ik had verwacht.

10 opmerkingen:

  1. Wat een GEWELDIG lief aanbod en wat zal dit schelen in hoe je de dag gaat ervaren. Ik ben hartstikke blij voor je.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig aanbod. Ik ben zo blij voor je.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn er geweldige mensen. Fijn voor je.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele zorg minder voor je. Fijn hoor. En nou ook maar hopen dat er nog een knappe scoot voor je afgeleverd wodt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Suuuuuupernieuws! Wat zijn er toch nog lieve en goeie mensen.....maakt veel goed na al die terreur de laatste tijd...we moeten ons optrekken aan die kleine lieve dingen....heel veel liefs en sterkte voor morgen !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een blessing!!
    Wilde je net even laten weten dat ik zag dat je via de NS met de winteractie met korting met de zonetaxi kan rijden, maar er is al een nog veel betere oplossing. De blog-taxi!!
    Ik word daar helemaal blij van.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn er nog, mensen die onvoorwaardelijk voor iemand klaar staan. Heerlijk voor je!

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een ontzettende lieve medeblogster en haar man natuurlijk ook. Zulke mensen kleuren het leven! Veel sterkte morgen

    BeantwoordenVerwijderen