donderdag 5 november 2015

Wat een schrik!!!!!!!!!!

Zoals ik al deze zomer vertelde, stond opeens de EO voor de deur, die wilde filmen voor Geloof en een  Hoop  Liefde. Was het al bijna vergeten, maar deze week was inderdaad Den Helder aan de beurt. Dacht dat ze van mij maar een flits zouden laten zien, maar gister was ik toch wat uitgebreider in beeld. Een confrontatie met jezelf is doodeng en heel raar. Herken mezelf nauwelijks. Het helpt niet mee dat mijn haar nat was (net uit bad) maar wat ik zei klopt wel en hebben ze netjes in beeld gebracht. Heb er nog een rode kop van, want wat confronterend.  Maar goed, dat hebben we ook weer gehad. Is terug te zien via EO en andere kanalen.
Vanmorgen al een fan aan de deur en twee op FB-chat gehad. Geinig!

12 opmerkingen:

  1. Oh jeetje, ja ik weet het, als je jezelf terugziet op video en TV (wat ook nog eens heel veel mensen kunnen zien) is doodeng. Maar ik ga je wel opzoeken binnenkort en kijken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed om je te zien en naar je te luisteren! Je was niet zomaar de afsluiting van deze uitzending mooi mens!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jouw mooie woorden over de schoonheid van het leven zijn niet voor niets gebruikt om de aflevering mee af te sluiten ! Ik vond het bijzonder om je te zien , kan me wel goed voorstellen dat het best eng is om jezelf zo op de tv te zien !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach, nou heb ik je gemist. Wat jammer.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Toch nog even kunnen kijken. Meestal wordt dat geblokkeerd omdat ik over de grens woon. Mooi mens!

      Verwijderen
  5. Vlasje, ik lees bijna dagelijks je berichtjes, maar reageer nooit op blogs, maar wil je bij deze laten weten dat je een bijzonder positief mens bent! Je bent daarnaast inspirerend, zo tevreden met kleine dingen in het leven. Mooie woorden in de uitzending gesproken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk om je eens te zien (met een tevreden kat op de achtergrond). Ik geloof zeker dat het confronterend is voor je maar ik zag een mooi mens met wijze woorden.Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig, wat een mooi mens ben je toch!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Natuurlijk heb ik ook even zitten kijken en vond het leuk je te zien. Wat me vooral ook aan je trof is je mooie melodieuze en warme stem (die ook wijze dingen zegt, maar dat wist ik al)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oh wat leuk...ik kom iedere dag even bij je lezen, geloof niet dat ik ooit een bericht heb achtergelaten maar wat leuk om je eens te zien.Ik sluit me aan bij de rest een mooi wijs mens en wat een leuk huis in een fijne straat en een slaperige poes..dat die zomaar bleef zitten.
    Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Net even gekeken en zie niet wat je doodeng moet vinden, want zie een hoop mooi mensch en een heerlijke gele muur. En ik hoor in een paar minuten wat je hier al vele woorden lang schrijft.

    BeantwoordenVerwijderen