maandag 23 november 2015

Schaatspret

Van vorst was hier niet veel te merken, maar sinds twee weken is het op de tv wel weer losgebarsten. Twee weekenden Wereldbekerwedstrijden vanaf snelle banen. Ik ben er niet voor opgebleven, want voor tien uur 's avonds was er niks van te zien, pas daarna, en dan nog samenvattingen. Dat kan ook de dag erna op Uitzending Gemist. en dat verstoorde mijn ritme aanzienlijk minder dan tot laat kijken.
Veel wereldrecords en mooie spannende strijd was er te zien.
Ik geniet dan enorm. Pas in januari staan de echte belangrijke tournooien voor de deur en reken maar dat ik dan klaarzit met een pan soep op het vuur en een aanmaning NIET STOREN SVP voor al mijn vrienden. Die weten het ook meeatal wel, ze zit weer met der neus op de baan.
Heerlijk toch om zo enorm mee te kunnen leven met iets?


1 opmerking:

  1. Oh ja, tegenwoordig ben ik niet meer zo fanatiek, maar vroeger schreef ik alles mee. Sprak ook nooit iets af in dat soort weekenden. Kon ook heel erg balen als er onverwacht bezoek kwam. Ooit een keer kwam een stel, hij wilde schaatsen kijken en zij niet, dus ze besloot dat ze weg zouden gaan en kwamen zo bij ons terecht. Dus.. Ik balen, kon niet zo genieten als anders, zij ook want de TV bleef gewoon aan staan... Haha.. Geniet er lekker van hoor!

    BeantwoordenVerwijderen