dinsdag 10 november 2015

Leegte

Slowie heeft wel een voelbare leegte achtergelaten. Zij was de meest aanwezige van de katten, al steekt Koekie haar aardig naar de kroon. Maar Slow was een druktemakertje en dramaqueen en dat is nu duidelijk merkbaar. Heel rustig en stil is het opeens.
Vanmorgen bolletjes op haar grafje geplant en hulp M. is druk in de weer met mijn bed en andere huishoudklussen.
Moet nog even wennen aan een leven zonder mijn dametje, heb mijn draai nog niet.
Gewoon de draad oppakken, en het laten inzinken, want denk haar in mijn ooghoek steeds te zien. 


5 opmerkingen:

  1. Het zal een hele tijd duren voor het een beetje went dat ze er niet meer is .Ik wens je nogmaals veel sterkte.
    Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk soms nog Poes Dorrit in mijn ooghoeken te zien. En ze is nu toch al ruim 7 jaar dood.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jullie hadden ook een speciale band. Merk je bij de andere katten een missen?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De dood is en blijft onwerkelijk hè. Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen