donderdag 12 november 2015

don't panic......

Dit schrijf ik op mijn tablet in mijn slaapkamer. Ik kan niet naar beneden! Ik wacht op de monteur van de traplift om me te verlossen.
Wat een rare ochtend. Om half tien een afspraak met een vrijwilligersorganisatie, die ik inmiddels heb moeten afzeggen. Toen ik namelijk naar beneden wilde vanmorgen, bleef de traplift steken na enkele traptreden. Muurvaast, ook batterijwissel en noodknop verlosten me niet.  Met veel moed en enge momenten, lukte het me om terug te klimmen naar de overloop. Er langs kon ik niet, de bocht van de trap liet te weinig ruimte over om er langs te kunnen.
Boven de buren gealarmeerd per telefoon, die hebben een reservesleutel, en de liftenfirma gebeld. Nu, om half elf, wacht ik op de monteur die onderweg schijnt te zijn.
Ik maak het me maar gezellig, de katjes zijn ook boven (buurman liet kamerdeur open), ik heb tv, tablet, telefoon, en water boven.

5 opmerkingen:

  1. Wat vervelend. En wat goed dat je in elk geval op elke verdieping telefoon hebt of je mobiel bij je hebt. Ik hoop dat je snel geholpen wordt. Succes er mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat akelig. Wel goed,dat je zelf nog naar boven kon.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jee, wat een avontuur zeg! En wat kan je dan afhankelijk zijn van apparatuur :(

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh jeetje... ga snel naar het volgende logje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen