zondag 18 oktober 2015

Onderduiker duikt weer op

Gistermiddag stond tot mijn grote verbazing de wandelbuum op de stoep. Ruim een jaar was ie in geen velden of wegen te bespeuren, en daar stond ie alsof zijn laatste bezoek eergister was geweest.
Nou prima hoor, kom maar binnen.
We pakten de gesprekken en het theedrinken zo weer op. Hij heeft een alcoholische periode gehad en is nu weer teruggekeerd naar een lage inname. Denk dat hij zich ook wel schaamde, omdat hij weet dat ik zelf al zo lang droog sta en omdat vorig jaar het verhaal speelde van protege, die naar Schotland ging voor een afkick.
Nou ja, het was even gezellig en er is weinig veranderd.
Zelf waste ik nog even en kookte dus een heerlijk soepje.
Vandaag is het mijn culturele dagje, Radio en tv en ik heb weer mijn shot schone kunsten en natuurprogramma' s gehad.
De Bioboodschapjes zijn besteld, er staat nog een afwas en ik moet nog even wat administratieklusjes doen.
Heppie de peppie en ik geloof dat de overdosis cranberry's die ik deze week tot mij nam, toch de blaas weer op betere gedachten heeft gebracht. Voel me weer fitter.

2 opmerkingen:

  1. Waarschijnlijk vond hij het best spannend zo weer op de stoep te staan. Wel fijn dat de draad zo weer kon worden opgepakt. Dan is de basis helemaal goed lijkt mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat moet een warm welkom geweest zijn voor hem

    BeantwoordenVerwijderen