donderdag 29 oktober 2015

Nuttig

Vandaag staan allerlei verstandige en nuttige aktiviteiten op het programma. Ten eerste wordt en kattenvoer+kattengrit bezorgd,en tevens mijn insulinebatch aangevuld via thuisbezorging dus daar moet ik voor thuisblijven en dat is geen straf met het vochtige en nevelige weer buiten.
Dan staat er nog een afwas en ik wil aardig wat reorganiseren op tablet en pc.  En als beloning mag er gebadderd.
Allemaal zeer prettige thuisklusjes, die geen hoog tempo of grote lichamelijke inspanningen vereisen, zodat het geheel omlijst kan worden met aangename muziekjes en potten thee, en katten aai-sessies.
Dus eigenlijk vooral aangenaam rommelen en  me wentelen in huiselijk geluk.
Gelukkig mens, toch?
Maandag mag ik me melden voor de CT-scan en wil dan tablet en e-reader meenemen ter leringh ende vermaek tijdens de dagopname, dat wordt een lui dagje! Nu al zorgen dat de apparaten ook echt goed funktionerend meegaan. Je bent geneigd om dat soort klusjes uit te stellen, maar dit is een mooie stok achter de deur.

2 opmerkingen: