maandag 12 oktober 2015

Na een lekker lang lui weekend, waarin vooral lekker gelezen en bijgekeken (tv) werd, gaat vandaag alles weer terug naar werkweek.
Eerst nog even over vorige week, ik ontving, tot mijn grote vreugde, een prachtig handgemaakt boodschappentasje van Moeskers Moestuin. Opkikker!!!!!
Vandaag begin ik met de stand van zaken in het mantel/noodzorg mailgebeuren.
Tot dusver zijn er drie reakties geweest in de stijl van, dit is niet onze verantwoordelijkheid en tweemaal daarbij wat opsomming van aan te schrijven adressen.
Nog niet erg bemoedigend. VDus nog maar een paar adressen aanschrijven per mail.
Maandag is tegenwoordig afvalmanagementdag. Een heel mooie naam door mij bedacht voor afvalbakken legen en alles klaarzetten voor brengen naar verzamelpunten.
Ook de planten worden verzorgd en verder zie ik wel wat mijn hand vindt.
Het is inmiddels wel winterjassenweer en binnenshuis, vesten en omslagdoeken.
Misschien een soepje maken vandaag?
Ook dit echte herfstweer heeft zo zijn voordelen.
Gisteren maakte ik, wegens teveel appels op de fruitschaal een bakje gebakken appelpartjes (alleen boter en kaneel) en dat was heerlijk! Snoepen zonder schuldgevoel.
Dus misschien ook een schaal appelmoes fabrieken?
Hel bevredigend, die winterklusjes, want het huis geurt dan ook nog overheerlijk, als gratis bijprodukt.
Kortom, het najaar zit alweer helemaal in mijn systeem en ik  ben er dol op.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen