zaterdag 31 oktober 2015

Markt

Vanmorgen naar de markt geweest. Wat een kleuren en geurenfeestje ook altijd, al dat fruit, bloemen, vis, kaas en groenten roepen om de beurt, NEEM MIJ MEE en doen hun uiterste best er attractief en vooral smakelijk uit te zien.
Er ging een lekkerbekje mee naar huis en kaas en kaki' s en druiven, genoeg om te snoepen en om maandag wat mee te nemen naar het ziekenhuis, want ik verwacht daar niet de rijke keus aan gezonde happen die ik thuis ter beschikking heb.
Het is weer prachtig weer en het was fijn buiten te zijn. Sprak een buuf en de wandelbuum en mag nu de dikke weekendkrant gaan consumeren.
Allemaal geen opzienbarende zaken, misschien, maar ik ben er heel gelukkig mee. Wie het kleine niet eert........

5 opmerkingen:

  1. Verstandig om iets gezonds te eten mee te nemen. Hoewel,toen ik vorig een eigen banaan at de reactie was "Maar dat had u hier ook kunnen vragen en krijgen".

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n dag had ik ook! Gezellige kletspraatjes, lekker ontspannen, gewoon genieten. Zalig! Slim idd van je om wat mee te nemen, zo jammer als je daar pas ter plekke achterkomt. Succes alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne zondag en voor maandag veel sterkte toegewenst

    BeantwoordenVerwijderen