dinsdag 13 oktober 2015

Gewoon dinsdag

Vanmorgen was M., mijn hulp, er weer. Lekker het winterdekbed op bed, alles weer schoon en fris.
Mijn eigen bijdrage was niet zo groot, ik heb een beetje een offday. Kan.
Heb veel peinzerijtjes over van alles. Vriendin die geen makkelijke weg gaat, de onverschilligheid van veel mensen, de overheid die mensen steeds meer in de steek laat, de wereld die barst van de vluchtelingen, ellende en rampspoed en veel mensen die het er niet beter op maken.
Hoewel ik zeer blij ben met mijn huis en alles erop en eraan, met de poezenbeesten en alle andere fijne dingen in mijn leven, heb ik toch ook zorgelijke gedachten over de toekomst. Heeft weinig zin, dus ik blaas die geesteskronkels steeds weer weg.

1 opmerking:

  1. Lekker hè als je huis weer schoon is met alles wat daarbij hoort!

    BeantwoordenVerwijderen