zaterdag 3 oktober 2015

De veer en de poepert

Er wordt hier enorm teruggeveerd. Per dag minder zwak en meer puf.
Donderdag de ID-kaart verlenging in werking gezet, komende vrijdag is hij klaar. Meteen kaart bij ziek vriendin bezorgd (ik hoor weinig dus maak me ongerust)en tijdschriften bij een ander in de bus gegooid omdat dat aardig op de route lag. Wel moe toen ik thuiskwam maar het ging boven verwachting en ik genoot zelfs van de rit.
Gisteren was een huishoudelijk dagje, maar tot mijn verbazing behoorlijk veel gedaan en ook dat ging wonderwel.
Vandaag markt en meteen erna een rit via de dijk naar de duinen en o wat genoot ik . Heiig, dauw, spinnenwebben, de laatste braampjes, paddestoelen (de eerste die ik zie dit jaar; mooie statige parasolzwammen) en die heerlijk geur van herfst.
Dat heb ik gemist!
Van de week kwam er een fijn mailtje van MoeskersMoestuin met een lief aanbod, dat helaas niet realiseerbaar is, maar zo verwarmend! Dat mensen aan je denken is al helend!
Nu staat er een linzen pompoensoep op te warmen die ik gister brouwde en eet ik wat nasi met babi ketjap ook van eigen makelij. Yes ik doe het weer!!
Nog wat reserves opbouwen en de conditie verbeteren, maar het gaat gewoon goed.

3 opmerkingen:

  1. WAt fijn voor je . Zeker,dat je weer naar buiten kunt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo blij voor je dat de stijgende lijn nu goed doorzet, en dat je zo hebt kunnen genieten van je rit!

    BeantwoordenVerwijderen