zondag 25 oktober 2015

Aanloop

Een periode was het zelden dat de bel ging, maar de afgelopen twee weken is alles weer bij het oude, hij rinkelt weer geregeld.
De (gewapende ) vrede tussen buuf M en mij draagt hier aan bij, maar ook de wonderbaarlijke terugkeer van wandelbuum.
Afgelopen twee weken stond hij zeker een keer of 4 aan de deur.
Het is weer als vanouds.
Wandelbuum is een aardige gozert, veel gevoel voor humor en liefde voor de natuur. Hij is nieuwsgierig, dus kan ik nog al eens wat vragen verwachten over natuur of voeding bv en mijn kennis deel ik graag.
Het nadeel van deze man is dat hij psychisch wat wazig is, binnensmonds praat en niet bepaald een Mr. Clooney is.
Een romance, zoals De Gematigde Optimiste (wat geniet ik van haar stukjes)met de Man met de Hond beleefde, zit er zeker niet in, maar daar ben ik niet naar op zoek, in tegenstelling tot haar, hij ook niet.
Maar het is gezellig, de man is niet te beroerd om een boodschapje te doen als het echt nodig is en we delen genoeg interesses om het leuk te houden.
Ook vriendin B. had door de herfstvakantie tijd voor een bezoekje. altijd goed!
Veel bezoek zou ik niet eens ambiëren, eremiet die ik ben, maar af en toe is wel een verrijking. Dat schept een goed evenwicht, omdat ik me bij periodes nogal in mijzelf terug trek. Ik kan heel goed sociaal zijn, maar hoef niet altijd zo nodig.



3 opmerkingen:

  1. Ik hoop niet dat ze onaangekondigd binnenvielen. Daar hou ik zelf helemaal niet van.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. *gnif* Mr Clooney.... :) Hij komt vanavond op tv, Ocean # zoveel. Nou kijk ik niet zoveel tv meer, maar hier ga ik toch eens een uitzondering voor maken. Mr. Clooney ligt trouwens regelmatig bij mijn tandarts. In een folder, hij maakt reclame voor het een of ander. Duurde even voordat ik hem herkende, maar hij is het!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als je de stilte gewend bent,is bezoek soms leuk,maar vermoeiend. Toevallig kwamen er twee keer mensen,dat is best veel.

    BeantwoordenVerwijderen