donderdag 10 september 2015

Reconvalecent

Oftewel herstellend. Ja dat is de situatie nu. Ik ben nog echt niet uit mijn energiedip vandaan en bijna alles buiten het zorgvuldig geplande om (apotheek, emotionele zaken), kan zomaar de tank weer in 'e 1 keer leeg halen. Uit een soort zelfbescherming ga ik dus maar over op een prikkelarm dieet, dwz geen eetdieet, maar een afscherming van negativiteit en lawaai en te grote emotionele betrokkenheid bij dingen. Ik kan mezelf niet uitzetten, maar wel dwingen tot een soort retraite om het lijf weer op adem te laten komen.
Dus weinig tv, pc en fb, even rust en positieviteit.
Dat wil niet zeggen dat ik niet blog, maar alleen als ik er zelf echt behoefte aan heb.
Hoe lang? Geen idee, het lijf en het hoofd zullen het me wel laten weten. 

6 opmerkingen: