dinsdag 8 september 2015

Krommunikazie

Mijn apotheek biedt een receptenservice aan. Dan worden alle medicijnen die je langdurig nodig hebt, door hen bij de huisarts aangevraagd, vervolgens klaargemaakt en je bent voor 3 maanden voorzien. Deze apotheek was vroeger prima in zijn service, maar sinds ze bij een keten zijn aangesloten is het knudde. Misverstand na misverstand, fout na fout en medicijnen zijn zelden op voorraad, enfin gedoe. Doordat ik 4 medicijnen (en daarnaast nog mijn diabetesmedicatie) gebruik heb ik ze vaak nodig en dit leek een perfecte oplossing, alhoewel....... Gisteren ontving ik 2 mailtjes dat de kwartaal voorraad voor me klaarstond vanaf vandaag en dat ik ze dan op kan halen. Nou is al lang geleden afgesproken dat mijn medicatie gebracht wordt (handig bij slecht weer, bijkomende ziekten of slechte energie), dus ik keek wel weer even op bij dat ophalen. Enfin, vrij goed weer en ik wilde toch nog even langs 2 winkels, dus nadat de hulp was vertrokken meteen maar de scoot richting apotheek gestuurd, waar men zeer verbaasd keek en zei dat het bezorgd zou worden en dat de bezorger het al bij zich had. Lekker gecommuniceerd want toen ik weer thuiskwam vond ik een briefje dat ze vergeefs aan de deur geweest waren en dat ik het morgenochtend na elven kan ophalen, of kan bellen om het alsnog te laten bezorgen. Handig hoor, morgen moet ik in de stad zijn, maar vroeger en dan thuis de hele dag wachten op de bezorging, wat een gehannes.  Maar dit overkomt me zo vaak en kost dan weer kostbare energie die ik zo nodig heb voor andere zaken, Grom.

1 opmerking: