woensdag 23 september 2015

Kan ik m nog ruilen?

Heel langzaam opkrabbelen. Antibioticakuur eindelijk klaar, dan mag ik morgen weer zuivel eten.
Bio en gewone boodschappen gedaan en dat viel me niet mee, hoewelhet prachtig weer was, zon, windstil, dat was diep inhaleren en geweldig gevoel.
Maar de spullen zijn binnen en inmiddels geplekt.
Vrijdag afspraak met arts vanwege de afwikkeling. Urine moet schoonverklaring krijgen en ze willen verder naar mijn long kijken waar enige onduidelijkheid over bestaat. Enfin we zien ut wel, maak me er niet druk over, wil alleen maar rustig een beetje kunnen funktioneren  en doe het met babystapjes want flinke oplazer gehad.
Het verandert je perspectief wel weer,  ff naar het bos of de dijk, is niet meer iets wat je zomaar doet en zelfs wassen, afwassen, badderen zijn zaken die heel veel energie en heel goede planning vereisen.
Blij dat ik weer opwaarts ben, maar wel eens de pest in over dit rammelende lijf dat me altijd maar weer dwars zit.

7 opmerkingen:

  1. Was er maar een leen-winkel waar je af en toe naar binnen kunt lopen en kunt zeggen: doe me even voor een halve dag een ander lijf...
    Mooi dr John. Ik heb hem een paar keer zien optreden en dat maakte diepe indruk. Ik krijg steeds meer de indruk dat jouw muziekcollectie naadloos aansluit bij die van ons hier thuis ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die laatste zin, ik kan het me helemaal voorstellen. Je hebt alle reden om er flink de pest over in te hebben. Niet teveel ellende van buitenaf binnen laten komen, hoor. Poezen, thee en mooie muziek zou ik voorschrijven :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zorg goed voor jezelf en neem voldoende rust. Hopelijk sterk je zo vlug weer wat aan. Beterschap!.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Logisch dat je baalt als een stekker.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een tegenstribbelend lijf is beslist niet leuk....Sterkte en in twente zegt men,,goodgoan en henig an,,
    groet van Anneke*

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Moeilijk om met een achteruitgang om te gaan. Je genoot ook zo van alles,wat je deed.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hai Vlas, ik heb de laatste tijd weinig op Blogspot gelezen, dus ik lees dit nu pas, maar wil je even heel veel beterschap en sterkte wensen. En bedankt voor dr. John. Wat een heerlijke stem heeft die vent, hè...

    BeantwoordenVerwijderen