zaterdag 19 september 2015

ff kort

Lieve mensen, die ongerust waren en lieve groeten stuurden, bedankt.
Ja er was wel wat aan de hand; toenemende vermoeidheid, vorige week kwamen er wat vage dingen als verhoging bij en sloegen mijn bloedsuikers ook meteen aan het houssen, maar dinsdag, na een diepe hypo en de steun van hulp M., was ik s middags geheel gebroken. en volgde een zware koortsaanval. Klappertandend de nacht door gekomen. Volgende ochtend meteen huisarts gebeld en goede vriend G en een buuf voor evt kattenverzorging. Wat een dag, was werkelijk niet eens meer in staat te lopen, mijn koppie begon te haperen, ik snapte veel niet, maar dokter kwam, wilde urine en foto's en stevig bloedwerk.

Lieve broer G heeft me zo geholpen, bestelde taxi's, dumpte me snel in een rolstoel, en heeft het circuit van onderzoekjes geregeld en me weer thuis op de bank geinstalleerd. Ik kreeg in de namiddag een zware anti-bacteriele antibiotica kuur bezorgd van de apotheek, ik zag die vrouw aan voor een collectante en wou de zak niet aanpakken maar haar geld geven......... Kwam op een gegeven moment door.
Vroeg naar bed en na de eerste pil ziek zijn. Donderdag nog even beneden geweest, maar dat beviel zo niet, dat ik, na weer bezoek van vriend G broer, weer in bed dook.
Vrijdag merkte ik dat mijn hoofd een beetje opklaarde end at de medicijnen kennelijk druk bezig waren te werken en snapte opeens waarom mijn pogingen mijn mail te bekijken maar niet lukten, ik keek in de prullenbak.........
Nu zaterdag gaat het alweer een klein stukkie beter en eet ik weer wat fruit enzo.
Maar moet nog veel opknappen doen en de uitslagen van de onderzoeken komen ook nog. Die bacteriele urineweginfectie had de huisarts al in de urine gevonden.
Dank voor lieve steuns en aangezien ik zo slap ben als een natte tissu, verwacht nog maar niet veel van me. Ben al blij dat ik dit weer snap, een berichtje plaatsen. 

15 opmerkingen:

  1. Vlasje toch,wat een aanslag op je toch al wat mindere energie. IK hoop,dat de medicatie zonder veel bijwerkingen je op laat knappen. Sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat vervelend voor je dat je zo diep in de lappenmand gezakt bent, beterschap hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed toch iets vam je te horen. dacht zelf na je vorige bericht over FB dat je gewoon even rust aan je hoofd wou. Ik schrik ervan, hopelijk ben je snel weer vaatdoek af.
    Er heerst wel van alles, ik ben zelf enorm verkouden en grieperig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeeh, heftig zeg. Ook ik dacht meer aan een zelfgekozen rustperiode dan aan een akelige infectie. Goed dat je 'broer'doortastend was en ook buren tot helpen bereid zijn. Neem de tijd om bij te komen en goed te herstellen, liefs Emie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat je zulke lieve mensen om je heen hebt. Hopelijk knap je vlug weer op, neem je rust en heel veel beterschap gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. van harte beterschap!. Wat een schrik.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben zo blij dat je aan de bel hebt getrokken bij de huisarts... mens wat was ik ongerust over je!
    Veel beterschap, nu weer opkrabbelen!
    Met een dikke kus en een ferme poot van Boaz!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Pffff..... heftig hoor. Heel veel beterschap en een dikke knuffel.....

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gelukkig, een teken van leven! Van harte beterschap en ik hoop dat de natte tissue gauw een stevig doekje wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Snel weer beter hoor Vlasje! blij terug van jou te horen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou zeg, dat was behoorlijk heftig! Sterkte en beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen