dinsdag 11 augustus 2015

Rommelen

Onweer hoor ik (nog) niet, maar er is bewolking en het is duidelijk koeler, en ik rommel zelf heel wat af in huis. Gisteren de hele AnyDolijst afgewerkt, vandaag al een lamp vervangen en allerlei losse klusjes gedaan. Ook de pc kwam aan de beurt want mijn geliefde Firefox-browser moest opgedate vanwege Oekrainse cybercriminelen. Tja....
Zo werk ik van alles bij en haal ik achterstanden in, ook ontstaan door luie zon-dagen en ritten-dagen.
De E-reader is inmiddels voorzien van veel boeken (free) en de tablet is ook bijgewerkt. Wat tevreden kan een mens zich dan ook voelen!
Heerlijk begin van de week en klaar voor meer zonnedagen. 

1 opmerking:

  1. Een heerlijk nummer heb je bij je logje gezocht!
    Inderdaad een mens kan met heel weinig toe om gelukkig te zijn!

    BeantwoordenVerwijderen