dinsdag 25 augustus 2015

Puf, puf, puf

Nee ik ben niet aan het bevallen of een inhalator aan het gebruiken, maar hij is er snel uit dezer dagen, die puf.
Heel hatelijk om weer een stap terug te moeten nemen omdat de energie zeer beperkt is en niet erg goed terug lijkt te komen , maar meer mensen met problemen hebben hier last van, las ik al.
Ik dacht eerst dat het wel mee zou vallen en tijdelijk zou zijn, maar ben al een aantal weken aan het worstelen en kom niet erg boven, dus tijd om de realiteit te erkennen en proberen hem te omhelzen. Dat neemt tijd en een omschakeling in je kop. Ik mag blijven hopen dat het een tijdelijk dalletje is, maar moet er niet op rekenen.
Enfin er komt wel wat uit mijn handen, maar o wat weinig en wat een enorme rustpauzes zijn er nodig.
De positieve kant; veel mogen lezen en evt tv kijken.
En ik leer er elke keer weer van.

4 opmerkingen: