vrijdag 28 augustus 2015

Overtrokken?

Deze weken worden er vier dekbedovertrekken afgedankt, wegens geheel gaar na bewezen diensten. Ik vermoed dat ze meer dan 25 jaar oud zijn en ze waren me dierbaar. 1 nog van mijn moeder geweest, de anderen zelf gekocht wegens erg mooi. Helaas er komt een dag van komen en van gaan, ook voor deze geliefde overtrekken.
Denk nou niet dat ik zonder zit, want in de loop der jaren heb ik er heel wat kado gekregen. Soms spiksplinter bij een verjaardag, anderen vooral van een buuf die nogal snel de hare inwisselt voor nog leukere en dan geen plek meer in de kast heeft en ze richting mij doet komen. Nooit nee gezegd, want toch wel duur in aanschaf, dus fijn om op reserve te hebben. Maar de zuinige ik deed lang met haar eigen oudjes en omdat er zoveel keus is om op bed te leggen, worden ze niet zo intens gebruikt als bij iemand die maar 1 verschoninkje heeft liggen. 4 stuks afdanken is dus geen ramp, er ligt nog meer in de kast dan de meeste huishoudens bezitten, vermoed ik. Maar eindelijk is de kast niet meer overvol.
Das ook wel lekker.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen