maandag 24 augustus 2015

Nieuw

Nieuwe week. Lekker koeler dus kan productief worden, terwijl een fijne rit ook nog steeds kan. Prima de luxe!
Ik geniet nog een beetje na van Lowlands, gister was Jacco Gardner een topper en nu haal ik Paolo Nuttini en ander lekkers in via de pc. Maar dat mag een shitload of klusjes niet in de weg zitten.
Hoorde gister dat de vriendin met de keelproblemen eindelijk redelijk aan het drinken is geslagen, dat is echt goed nieuws!
Wandelbuum haalde zijn reservesleutelbos bij me op en schijnt problemen te hebben met de probleemburen in zijn flat.
Hier gaat alles gewoon zijn gangetje.
Ik snoep fruit, eet groenten en drink veel water en thee, de katten zijn nog veel buiten maar tref geen vlooien bij ze aan en ook teken heb ik nog niet gezien.
Kortom zijn gangetje, dus.
Maar vandaag is weer een dag die niet terug komt, dus met kleine hapjes geconsumeerd en geproefd dient te worden.

1 opmerking:

  1. Paolo Nuttini, geweldig! Zo vind ik Ed Sheeran ook geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen